Meteen naar de content

Bestel nu, betaal achteraf met Klarna!

    FAQs

    Als u een vraag hebt over uw pakket, hebben we hieronder een lijst met veelgestelde vragen samengesteld. Hopelijk heeft u er iets aan! Zo niet, neem dan gerust contact met ons op!

    1. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

    De gemiddelde levertijd voor onze pakketten is 7-14 dagen. Wij zijn een bedrijf dat om het milieu geeft en ons steentje wil bijdragen om van de wereld een betere plek te maken. Wanneer we onze minimale bestelhoeveelheid hebben bereikt, zullen we alle bestellingen in één keer verzenden. Wij hopen dat u dit begrijpt en ons wilt helpen om een verschil te maken.

    2. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een trackingnummer waarmee u uw pakket online kunt volgen op onze trackingpagina. Controleer ook uw map met ongewenste e-mail, want onze e-mails kunnen daar soms terechtkomen. Houd er rekening mee dat het enkele werkdagen kan duren voordat het Track & Trace-systeem actief wordt.

    3. Er zijn 10 werkdagen verstreken en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen?

    Het spijt ons dat dit is gebeurd... Hebt u de Track & Trace-code gecontroleerd? Het kan gebeuren dat pakketten bij de douane worden vastgehouden. Wacht alstublieft nog 3 dagen. Onze excuses voor het ongemak, maar in 99% van de gevallen wordt het pakket alsnog bezorgd. Heeft u 5 werkdagen plus nog eens 3 dagen gewacht? Neem dan contact met ons op en dan zoeken we samen naar een oplossing.

    4. Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

    Wij begrijpen dat plannen kunnen veranderen. Als u uw bestelling moet annuleren of wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen ons best doen om aan uw verzoek te voldoen, maar houd er rekening mee dat wij geen wijzigingen kunnen garanderen nadat uw bestelling is verwerkt.

    5. Biedt u terugbetalingen of omruilingen aan?

    Wij willen dat u volledig tevreden bent met uw aankoop. Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw bestelling, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op om een terugbetaling of omruiling te regelen.

    6. Welke betalingsmethoden accepteert u?

    Wij accepteren alle gangbare creditcards, evenals Klarna, iDeal en Bancontact.

    7. Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

    Onze klantenservice is per e-mail bereikbaar. U kunt ons per e-mail bereiken op info@navi-amsterdam.nl. U kunt onze contactgegevens ook vinden op de pagina "Contact" op onze website.

    De meeste vragen zijn hier al beantwoord, dus u hoeft geen contact met ons op te nemen! Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden, kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

    Veilig afrekenen

    Gemakkelijk en veilig online betalen

    Gratis verzending

    Betaal alleen voor het product, wij zorgen voor de verzending!

    Niet goed? Geld terug!

    Niet tevreden over jouw product? Neem gerust contact met ons op en we helpen je graag!

    Beste prijs/kwaliteit verhouding

    Ons doel: het aanbieden van producten tegen een betaalbare prijs van de beste kwaliteit.