Meteen naar de content

Bestel nu, betaal achteraf met Klarna!

    Garantie en Retourneren

    Als u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met uw bestelling, neem dan contact met ons op. Bij Navi-Amsterdam doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat ze bij ons hebben gekocht. Als u problemen hebt met de levering of het product, neem dan contact met ons op en ons team zal u onmiddellijk helpen.

    Hier zijn enkele veelgestelde vragen over ons retourbeleid:

    1. Wat is de retourperiode?

    U kunt een product binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling van onze leverancier retourneren.

    Annulering van de bestelling is alleen mogelijk 6 uur na het plaatsen van de bestelling. De verwerking van onze bestellingen eindigt na 6 uur, waarna annulering niet meer mogelijk is.

    Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan binnen 6 uur na het plaatsen van uw bestelling contact op met info@navi-amsterdam.nl.

    2. Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?

    Er wordt een volledige terugbetaling gedaan via de oorspronkelijke betaalmethode nadat wij de producten hebben ontvangen, gecontroleerd en bevestigd dat ze niet geopend zijn. Alle klanten moeten na het terugsturen van het pakket contact met ons opnemen en ons de track & trace-informatie geven, zodat wij de terugbetaling kunnen verwerken.

    Let op: Bij de meeste financiële instellingen duurt het gemiddeld 3-5 werkdagen om de terugbetaling te verwerken.

    3. Waarom kunnen de schoonheids- en gezondheidsproducten niet geretourneerd worden?

    Een lijst van hygiëneartikelen die niet geretourneerd en terugbetaald kunnen worden (de lijst is niet uitputtend): Ondergoed, bikini, make-up, haarstylingproducten, schoonheidsproducten, enz. Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en staan, voor de veiligheid van onze klanten, het retourneren van schoonheids- en gezondheidsproducten niet toe. Wij zijn hierin niet de enige. Andere leveranciers van schoonheids- en gezondheidsproducten staan om dezelfde redenen geen retourzendingen toe.

    In het algemeen kunnen producten niet worden geretourneerd als een van de volgende voorwaarden van toepassing is:

    de koper heeft de geleverde producten zelf gerepareerd en/of aangepast of door een derde laten repareren en/of aanpassen;

    de geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig of in strijd met de instructies van de tussenpersoon en/of de verpakking zijn behandeld.

    het gebrek geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft uitgevaardigd of nog moet uitvaardigen met betrekking tot de aard of de kwaliteit van de gebruikte materialen;

    hygiëneproducten zoals lingerie, onderbroeken en bh's kunnen niet worden teruggenomen en vergoed.

    voor verzegelde producten. Zodra de verzegeling verbroken is, kunnen deze producten niet meer geretourneerd worden.

    4. Moet ik de kosten voor de retourzending dragen?

    Ja, alle klanten zijn verantwoordelijk voor de kosten van hun retourzending. Wij raden u aan om uw retourzending met Track & Trace te versturen, omdat wij geen verantwoordelijkheid kunnen nemen voor zoekgeraakte retourzendingen.

    5. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    We streven er altijd naar om je de beste klantenservice te bieden en ervoor te zorgen dat je volledig tevreden bent met elke bestelling die je bij ons plaatst. We begrijpen echter, dat het soms nodig kan zijn om een artikel te retourneren of te ruilen. Om dit proces zo soepel mogelijk te laten verlopen en om je sneller te kunnen helpen met je terugbetaling of omruiling, vragen we je vriendelijk om ons op de hoogte te stellen via e-mail op info@navi-amsterdam.nl. Zodra we je bericht ontvangen, zullen we je verdere instructies geven en je begeleiden bij het retourneren of ruilen van het artikel.

    Door deze richtlijnen te volgen, help je ons om een snellere en efficiëntere service te bieden. We streven er altijd naar om een probleemloze retourzending te garanderen, waarbij we je zo snel mogelijk kunnen helpen. Kortom, bedankt voor je medewerking en we kijken ernaar uit om je te helpen met je retourzending.

    6. Hoe kan ik contact met u opnemen?

    U kunt per e-mail contact met ons opnemen via info@navi-amsterdam.nl. Het Navi Amsterdam team werkt zeven dagen per week. Wij garanderen altijd een reactie binnen 24 uur en helpen u graag!

    7. Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

    Dat is jammer! Helaas kan het gebeuren dat uw product beschadigd raakt tijdens het transport. Als u een beschadigd of verkeerd product heeft ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourtermijn.

    Voor de snelste oplossing kunt u ons een e-mail sturen met een foto waarop het beschadigde deel van het artikel te zien is. Foto's op een plat oppervlak waar het label en het defect duidelijk zichtbaar zijn, zijn het beste. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

    Voor defecte artikelen leveren wij de eerste keer altijd gratis een nieuw pakket en kunnen wij helaas geen geld teruggeven. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen wij het volledige aankoopbedrag terug.

    Als u vragen heeft over producten die bij aankomst beschadigd zijn, neem dan contact met ons op via info@navi-amsterdam.nl.

    8. Ik heb een verkeerd adres opgegeven. Wat moet ik doen?

    Laat ons onmiddellijk het juiste adres weten, zodat wij het voor u kunnen wijzigen. Als uw pakket al verzonden is, kunnen wij het adres niet meer wijzigen.

    Veilig afrekenen

    Gemakkelijk en veilig online betalen

    Gratis verzending

    Betaal alleen voor het product, wij zorgen voor de verzending!

    Niet goed? Geld terug!

    Niet tevreden over jouw product? Neem gerust contact met ons op en we helpen je graag!

    Beste prijs/kwaliteit verhouding

    Ons doel: het aanbieden van producten tegen een betaalbare prijs van de beste kwaliteit.