Meteen naar de content

Bestel nu, betaal achteraf met Klarna!

    Klarna hulp

    Problemen met je Klarna bestelling?

    Geen probleem! Goed dat je probeert contact met ons op te nemen. 

    Ons team van hooggekwalificeerde klantenservicemedewerkers staat 24 uur per dag voor u klaar!

    Stuur ons een e-mail op info@navi-amsterdam.nl en wij bieden je niet alleen de beste oplossingen, maar ook tot 5x snellere reactietijden* dan wanneer je rechtstreeks contact opneemt met Klarna!

    *Gebaseerd op een onderzoek onder meer dan 500 klanten in juni 2023, lost ons gespecialiseerde Klarna-team problemen tot 5x sneller op dan wanneer u rechtstreeks contact opneemt met Klarna.

    Als u uw product wilt retourneren, problemen hebt met uw bestelling of uw bestelling nog niet hebt ontvangen hoewel u de Klarna-factuur moet betalen.

    Stuur ons dan een e-mail naar info@navi-amsterdam.nl of vul ons contactformulier in voordat je contact opneemt met Klarna. Op deze manier kunnen we uw probleem veel sneller en eenvoudiger oplossen.

    De gemiddelde reactietijd van Klarna is gemiddeld vier keer zo lang, waardoor het langer duurt om je probleem op te lossen.

    ------------------------------------------------------------------------

    Wat moet ik doen als ik mijn Klarna betaling moet doen maar mijn product nog niet heb ontvangen?

    Je kunt je Klarna betaling eenvoudig uitstellen via de Klarna app. Bekijk deze video om te zien hoe je dit doet:

    (in de meeste gevallen is het verlengen van de betalingstermijn gratis).

     

    Verleng de Klarna betaaltermijn stap voor stap :
    Open de Klarna app op je smartphone.
    Klik onderaan op "Betalen".
    Klik op "Betalingstermijn verlengen".
    Klik op "Bevestigen".
    Je betalingstermijn is nu met 30 dagen verlengd.
    Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil retourneren?

    Stuur ons een e-mail op info@navi-amsterdam.nl en ons vriendelijke supportteam helpt je graag en zorgt voor een probleemloze terugzending. Het is niet nodig om contact op te nemen met Klarna, het duurt alleen langer om je geld terug te krijgen.

    ------------------------------------------------------------------------

    Wat moet ik doen als het product dat ik heb ontvangen niet de kwaliteit heeft die ik had verwacht?

    Stuur ons een e-mail op info@navi-amsterdam.nl en ons supportteam helpt u graag verder en zorgt ervoor dat uw bestelde producten probleemloos worden geretourneerd. Het is niet nodig om contact op te nemen met Klarna, omdat dit tot complicaties kan leiden en het langer duurt om uw probleem op te lossen.

    Wat moet ik doen als er onderdelen ontbreken in mijn bestelling?

    Stuur ons een e-mail naar info@navi-amsterdam.nl en wij zorgen ervoor dat uw ontbrekende product zo snel mogelijk wordt nabesteld. Het is niet nodig om contact op te nemen met Klarna, omdat dit tot complicaties leidt en we meer tijd nodig hebben om uw probleem op te lossen.

    We zijn altijd bereikbaar op info@navi-amsterdam.nl, dus als je nog vragen hebt, kun je ons hier altijd bereiken.

    Veilig afrekenen

    Gemakkelijk en veilig online betalen

    Gratis verzending

    Betaal alleen voor het product, wij zorgen voor de verzending!

    Niet goed? Geld terug!

    Niet tevreden over jouw product? Neem gerust contact met ons op en we helpen je graag!

    Beste prijs/kwaliteit verhouding

    Ons doel: het aanbieden van producten tegen een betaalbare prijs van de beste kwaliteit.